17 راهکار اساسی برای تبلیغ موفق خدمات و محصولات شما

admin اردیبهشت 5, 1399

17 راهکار اساسی برای تبلیغ موفق خدمات و محصولات شما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

17 راهکار اساسی برای تبلیغ موفق خدمات و محصولات شما

وقتی در یک تجارت کوچک با بودجه محدود کار می کنید ، واقعاً نمی توانید مبلغ هنگفتی را برای یک تبلیغات تلویزیونی 30 ثانیه یا برای یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل بفرستید.

این می تواند ناامید کننده باشد که بودجه شما برای تعداد افراد مشتری که مشاغل شما می توانند بدست آورند، ناامید کننده باشد.

با کمال تعجب، روشهای رایگان زیادی برای تکمیل تلاشهای تبلیغاتی با پول و پرداخت شده شما وجود دارد. با در نظر گرفتن تاکتیک های تبلیغاتی رایگان در استراتژی خود، می توانید برخی از هزینه های غیر ضروری را حذف کرده و بودجه خود را به نمایش های تبلیغاتی عمیق تر و طولانی مدت اختصاص دهید.

در واقع ، ما برخی از این روش ها را بدون توجه به بودجه شما پیشنهاد می کنیم.

برای کمک به شما در گسترش کلمه مورد نظر در مورد شغل خود بدون استفاده از پول، ما 17 روش برای تبلیغ رایگان را گردآوری کرده ایم.

  • برای بهینه سازی جستجوی محلی از Google برای کسب و کار من استفاده کنید.
  • مکان شغلی آنلاین را بررسی کنید.
  • ارسال پست های مهمان برای وبلاگ های دیگر.
  • به سؤالات Quora پاسخ دهید.
  • انتشار مطالب در لینکدین.
  • برای انجام مصاحبه با پادکست های مشاغل دیگر پیشنهاد دهید.
  • وب سایت خود را با امضای ایمیل خود تبلیغ کنید.
  • ارسال خبرنامه های ایمیل.
  • شبکه در رویدادهای حضوری.
  • در یک رویداد صحبت کنید.
  • یک محصول رایگان ارائه دهید یا به رقابت بپردازید.
  • بروشور یا بروشور قرار دهید.
  • فیلم های YouTube ایجاد کنید.
  • از مشارکت های خود استفاده کنید.
  • ارسال در رسانه های اجتماعی.
  • با سیستم عامل های عکس و ویدیو آزمایش کنید.
  • مشتریان خوشحال را تشویق کنید تا نظرات آنلاین ارائه دهند.
1. برای بهینه سازی جستجوی محلی از Google برای کسب و کار من استفاده کنید.

یکی از قدرتمندترین راههای رایگان برای تبلیغ شغل شما از طریق Google My Business است که شرکتها را قادر می سازد تا حضور خود را در جستجوی Google و Google Maps مدیریت کنند. این ابزار می تواند رتبه بندی شما را در نتایج جستجوی محلی تقویت کند.

رتبه بندی بالا در جستجوی محلی نشان می دهد که شما یک شرکت قانونی و مرتبط هستید: اگر شش ماه پیش تعطیل شده اید، رتبه “شماره مکان های پیتزا نزدیک من” را در Google رتبه یک را به دست نمی آورید. به علاوه ، اگر در جستجوی محلی رتبه بالایی داشته باشید ، مصرف کنندگان بیشتری کسب و کار شما را نسبت به رقبا انتخاب می کنند. در دنیای پر سرعت امروز، راحتی بسیار مهم است.

2. مکان شغلی آنلاین

هرچه مکان های شغلی شما به صورت آنلاین ذکر شود شانس حضور در نتایج جستجو بهتر می شود و برای مشتریان بالقوه راحت تر شما را پیدا می کنند. برای اطمینان از سئو عالی محلی ، جزئیات لیست های شما در هر وب سایت و دایرکتوری آنلاین ثبت شود.

به عنوان مثال ، اگر وب سایت شما شماره تلفن جدید شرکت شما را لیست می کند ، اما دایرکتوری های آنلاین شماره قدیمی را ذکر می کند، این ناهماهنگی می تواند به SEO شما آسیب برساند. برخی سایتها وب را برای یافتن مکانی که کسب و کار شما در آن ذکر شده است اسکن می کند، بنابراین می توانید لیست های خود را برای اطمینان از صحت تنظیمات اسکن کنید.

3. ارسال پست های مهمان برای وبلاگ های دیگر

چند مزیت مهم برای ارسال مهمان برای یک وبلاگ تثبیت شده وجود دارد. می توانید از اتصال به مخاطبان آن وبلاگ بهره مند شوید، همچنین می توانید خود را به عنوان یک رهبر فکر در صنعت خود مطرح کنید.

از آنجا که ارسال مطلب مهمان در یک وبلاگ محبوب به شما امکان دسترسی به مخاطبان مستقر و دارای قدرت دامنه بالا را می دهد، این عمل گاهی اوقات می تواند از ارسال به وبلاگ شخصی شما سودمندتر باشد. بعلاوه، می توانید از مقاله خود به وب سایت خود پیوند برقرار کنید، به این ترتیب پیوندی ورودی به شما ارائه می شود که باعث افزایش قدرت دامنه شما می شود و می تواند رتبه وب سایت شخصی شما را در موتورهای جستجو افزایش دهد.

4- به سؤالات Quora پاسخ دهید.

نوشتن محتوا در وبسایت Quora یا سایتهای سوال جواب می تواند شغل شما را در معرض مخاطبان گسترده قرار دهد: TechCrunch گزارش داد که برخی از مشارکت کنندگان فعال Quora بیش از 30،000 بازدید ماهانه دریافت می کنند.

علاوه بر مخاطبان داخلی، مشاغل شما می توانند به سؤالات مستقیم مشتریان آینده نگر پاسخ دهند. این به شما امکان می دهد تا با رهبری های بالقوه با کیفیت بالا ارتباط برقرار کنید و خود را به عنوان یک متخصص در موضوعاتی که بیشتر در صنعت شما اهمیت دارند، مطرح کنید.

5. انتشار مطالب در لینکدین.

LinkedIn بستر ارتباط با متخصصان است، به همین دلیل همچنین مکان مناسبی برای به اشتراک گذاشتن مطالب مرتبط با تجارت است. بستر وبلاگ نویسی LinkedIn به شما امکان می دهد تا تخصص خود را در صنعت خود نشان دهید.

کانکشن های شما و سایر اعضای لینکدین با پست های شما درگیر می شوند و آنها را به اشتراک می گذارید و تبلیغات رایگان را برای شما انجام می دهند. تقریباً نیمی از کل ترافیک رسانه های اجتماعی از سایت LinkedIn به سایت های شرکت B2B می روند، اگر در LinkedIn مطالب را منتشر و تبلیغ نکنید ، یک فرصت از دست رفته است.

6. پیشنهاد انجام مصاحبه در پادکست های سایر مشاغل.

برای اینکه بفهمید تیم شما باید از چه سکوهایی استفاده کند، باید متناسب با سیستم عاملهای تبلیغاتی خود متنوع باشد تا متوجه شوید مخاطبان شما در حال حاضر محتوای خود را مصرف می کنند. برخی از مخاطبان شما ممکن است گوش دادن به پادکست ها را نسبت به خواندن مقالات ترجیح دهند. برای دستیابی به آن افراد، با پادکست ها و ایده های مصاحبه با چند شغل تماس بگیرید.

7. وب سایت خود را با امضای ایمیل خود تبلیغ کنید.

با توجه به همه ایمیلهایی که هر روز می فرستید ، شرم آور نیست اگر از پتانسیل تبلیغاتی امضای ایمیل خود استفاده نکنید. امضای ایمیل شما همچنین می تواند یک ویژگی غیرمنتظره برای تبلیغ فروش، مسابقه، رویداد یا حتی یک پست وبلاگ جدید باشد. پیوندی به وب سایت تجارت خود در پروفایل های Facebook ، Twitter و Instagram اضافه کنید.

8. ارسال خبرنامه های ایمیل.

یک خبرنامه ایمیل می تواند وسیله مفیدی برای تبلیغ محتوا، به اشتراک گذاری اخبار مربوط به مشاغل و ایجاد روابط عمیق تر با مشتریان بالقوه و موجود باشد. تعداد زیادی ابزار رایگان وجود دارد که به شما در طراحی، ارسال و بهینه سازی خبرنامه کمک می کند.

با یک سرمایه گذاری زمان مناسب، یک خبرنامه نامه الکترونیکی می تواند مکانی مناسب برای به اشتراک گذاشتن محتوای با کیفیت با سرب و مصرف کنندگان بالقوه باشد و برند شما را به عنوان مفید و آموزنده معرفی کند.

9. شبکه سازی در رویدادهای حضوری.

ارتباط با متخصصان دیگر در رویدادهای شبکه سازی صنعت، فرصتی عالی برای دیدار با مصرف کنندگان بالقوه در جایی است که آنها مشتاق بحث در مورد شغل شما هستند. مباحث ناخوشایند رویدادهای شبکه تضمین می کند که شما منجر به کسب مهارت های بالا می شوید. به عنوان مثال ، یک رویداد “بهترین راه اندازی فناوری 2018” در درجه اول با شرکت کننده هایی که به فن آوری و راه اندازی ها علاقه مند هستند پر خواهد شد.

خصوصاً برای مشاغل كوچك كه به دنبال ایجاد اولین اتصالات خود هستند ، شبكه سازی فرصتی است كه می توانید نام خود را از آنجا مطرح كنید، با شرکای بالقوه خود ملاقات كنید و فرصت هایی برای رشد پیدا كنید. به علاوه، این شما را به روز خواهد کرد تا در این روند صنعت شما به روز شود.

10. در یک رویداد صحبت کنید.

مشابه شبکه سازی، صحبت کردن در یک رویداد در مورد موضوعی که مربوط به صنعت شما است روش دیگری برای نمایش تخصص شماست. سخنرانی برانگیز و قدرتمند باعث توجه به شما و به همت تجارت شما خواهد شد که می تواند باعث افزایش آگاهی از برند شود و اثبات کند شغل شما برای مقابله با مشکلات مصرف کننده واجد شرایط است.

برای شروع، موضوعات مختلفی را طوفانی می کنید و داوطلب در رویدادهای مختلف شبکه های آینده و کنوانسیون های انجمن تجارت می شوید.

11. یک محصول رایگان تقدیم کنید یا به رقابت بپردازید

ارائه محصول یا مسابقه راهی آسان برای تحریک بینندگان جدید برای چک کردن و عضویت در کانال ها یا وب سایت های رسانه های اجتماعی شما است. به علاوه، تهیه کالاهای مارک ارزان مانند تی شرت یا لیوان روش خوبی برای پخش نام تجاری شما است. شنیدن کلمه از دهان زنده و خوب است – و اندکی تغییر شکل می تواند راه طولانی را طی کند.

12- بروشور یا فلایر ( آگهی روی کاغذ کوچک) قرار دهید.

قرار دادن بروشور یا فلایر در کتابخانه های محلی، کافی شاپ ها و مشاغل راهی بی نظیر برای بازاریابی برای مکان های آفلاین است که در آن افراد بخش خوبی از وقت خود را می گذرانند.

شما می توانید بروشور و فلایر رایگان را در پاورپوینت ایجاد کنید. بسته به صنعت شما، حتی ممکن است به شما در رسیدن به مشتری ایده آل کمک کند: اگر مثلاً شما یک فیزیوتراپی هستید، شاید بتوانید بروشورهایی را به سالن های محلی یا بیمارستان های مجاور اختصاص دهید.

13. فیلم های YouTube ایجاد کنید.

YouTube دارای بیش از یک میلیارد کاربر فعال است که تقریباً یک سوم همه افراد در اینترنت را تشکیل می دهند. به علاوه ، 59٪ مدیران – یعنی تصمیم گیرندگان – قبل از محتوای نوشتاری به فیلم ها می روند.

ایجاد فیلم های جذاب و آموزنده YouTube یکی از راه های کارآمد برای فروش برند شماست. اگر درست انجام شود ، فیلم های YouTube شما به اندازه کافی بیننده را برای جستجو در وب سایت شما سرگرم می کند.

14. از مشارکت های خود استفاده کنید.

مشارکت فرصتی برای ارائه خدمات تکمیلی است که شما ارائه نمی دهید. به عنوان مثال، یک شرکت طراحی وب و یک آژانس نوشتن متن می توانند شریک شغلی مشترک خود را انتخاب کنند، بنابراین هنگامی که مشتری برای صفحات وب خود به محتوای نوشتاری نیاز دارد ، شرکت طراحی وب می تواند خدمات شغلی نوشتن را از شریک کاری خود ارائه دهد.

این باعث افزایش رضایت مصرف کننده می شود و همچنین فرصت های تبلیغاتی استثنایی را نیز فراهم می کند. هنگامی که مصرف کنندگان شریک کاری شما به خدمات شما نیاز دارند، شریک کاری شما آنها را به سمت شما راهنمایی می کند.

15. ارسال در رسانه های اجتماعی.

امروزه رسانه های اجتماعی برای اکثر استراتژی های بازاریابی بسیار مهم هستند. خوشبختانه، اکثر انواع سیستم عامل ها و پست های رسانه های اجتماعی – حتی برای مشاغل رایگان هستند. در حالی که بسیاری از سیستم عامل ها به شما امکان تبلیغ می دهند، اگر در مضیقه بودجه هستید هنوز می توانید بدون هزینه  آگهی ارسال یا تبلیغ کنید.

سکوهایی را انتخاب کنید که مناسب مخاطبان شما باشد. سپس پیوندها، عکس ها، فیلم ها یا پست های متنی در مورد شرکت، راه اندازی محصول یا هر اتفاق دیگری را که می خواهید تبلیغ کنید ارسال کنید. فیس بوک، توییتر و لینکدین مکان مناسبی برای شروع بیشتر مشاغل هستند. همه آنها راهی برای به اشتراک گذاشتن پست های ویدیویی، متنی، عکس و لینک های مبتنی بر لینک و داشتن پایگاه های کاربر بزرگ ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر اشکال رسانه های اجتماعی، این پست را بررسی کنید.

16. با سیستم عامل های عکس و ویدئو آزمایش کنید.

در حالی که فیس بوک، توئیتر و لینکدین می توانند بسترهای خوبی برای شروع کار باشند، گسترش به سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام یا پینترست فرصت های بیشتری را برای نمایش عکس های محصول یا در آغوش گرفتن استراتژی بصری بازاریابی تأثیرگذار به شما می دهد.

گذشته از گسترش آگاهی با تصاویر رایگان از محصول یا خدمات، اکثر سیستم عامل های اجتماعی، از جمله فیس بوک، ویژگی های فیلم و داستان را به صورت زنده ارائه می دهند که به شما امکان می دهد تبلیغات ویدیویی مرتبط با محصولات خود ایجاد کنید. به عنوان مثال، شما ممکن است از استوری های اینستاگرام یا فیسبوک لایو به عنوان خروجی استفاده کنید تا آموزش نحوه استفاده از محصولات خود را منتشر کنید.

زیرا از آنجا که این فیلم ها و عکس ها به صورت اجتماعی هستند ، شما همچنین می توانید اشتراک گذاری آنها را با هشتگ زدن در آنها، ایجاد زیرنویس های جالب و ترغیب طرفداران به واکنش با اقداماتی مانند “لایک” یا اظهار نظر ترغیب کنید.

17. مشتریان شاد را تشویق کنید تا نظرات آنلاین ارائه دهند.

تبلیغ دهانی هنوز یکی از بهترین راهها برای عرضه محصول شماست. مصرف کنندگان به نظرات سایر مصرف کنندگان اعتماد دارند، به خصوص وقتی که بسیاری از گواهی های عالی وجود دارد.

اگر مشتری های خوشنود و راضی دارید، آنها را ترغیب کنید تا در مورد تجربه خود در سیستم عاملهای محبوب مرورگر مانند Google ، Facebook و Yelp یک نظر بنویسند.

دسته‌ بندی ها : درج آگهی رایگان
برچسب ها :