راهنمای ثبت آگهی و تبلیغات موثر برای حصول به نتیجه دلخواه

admin اسفند 5, 1398

راهنمای ثبت آگهی و تبلیغات موثر برای حصول به نتیجه دلخواه
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 4.8]

راهنمای نوشتن آگهی و تبلیغات

مقدمه

تدوین دستورالعملهایی برای محافظت از اعتماد و شفافیت که باید بین سازمان آگهی دهنده، خوانندگان و تبلیغ کنندگان آن وجود داشته باشد، حائز اهمیت است. همچنین می دانیم که هیچ مجموعه ای از دستورالعمل ها نمی تواند به هر موضوعی که ممکن است در جریان تجارت ایجاد شود بپردازد، به خصوص با توجه به تغییرات مداوم در صنعت رسانه بر این اساس ، پیش بینی می کنیم این دستورالعمل ها به طور مداوم مورد بازنگری و به روز رسانی قرار بگیرند. هدف ما بهبود مستمر است، بنابراین ما همچنان در پیشنهادات و انتقادات و پیشنهادات از طرف مشتریان، اعضا و افراد دیگر در دسترس هستیم. تبلیغات و حمایت مالی برای هرگونه خدمات تجاری مهم است. اگر خوب اجرا شود، منبع خوبی برای تجارت جدید به ما ارائه می دهند و می توانند تجربه مصرف کننده را تقویت کنند.

موارد حقوقی تبلیغات

تبلیغات قانونی

هرگونه اگهی، تبلیغات، ثبت آگهی رایگان یا پولی و انتشار آن باید قانونی باشد و باید از قوانین و مقررات تبلیغاتی قابل اجرا پیروی کند که ممکن است در کشور متفاوت باشد. در تعیین اینکه یک استاندارد قابل قبول در یک کشور یا قلمرو خاص چیست، باید به بازار و سازمان محلی توجه شود. هر یک از آگهی دهندگان باید به قوانین حاکمیتی محلی خود پایبند باشند و در رهنمودها بمانند.

– تفسیر

همه اظهارات در یک تبلیغ به ارزش اسمی گرفته می شوند و بر اساس معنای ساده آنها تفسیر می شوند. اگر تبلیغات گمراه کننده  فریب دهنده یا نادرست است، باید به یک سلب مسئولیت اشاره شود. عنصر استدلال در همه موارد مورد توجه قرار خواهد گرفت. از جمله، تبلیغی که نشان دهنده پیشرفت جدید با تصاویر و مدلهای بعدی است که به جای تصاویر دقیق نمایش داده می شود، پس در مواد بازاریابی به یک سلب مسئولیت نیاز است. سلب مسئولیت باید به شرح زیر باشد: تصاویر نشان داده شده ممکن است محصول یا خدمات دقیق را منعکس نکنند و فقط به عنوان تقریب عمل کنند.

تبلیغات دروغین

هیچ یک از اعضاء نباید در هرگونه ثبت تبلیغ رایگان یا ویژه، مطالبی که بصورت آنلاین یا چاپی منتشر می شود ، اظهارات غلط، گمراه کننده یا فریبنده ای انجام دهند.

تبلیغات مضر یا توهین آمیز

تبلیغات نباید به هیچ وجه مضر یا توهین آمیز باشد. استانداردهای قابل قبول باید روی محتوای کلیه مواد تبلیغاتی اعمال شود تا از آگهی دهنده محافظت کافی داشته باشد. در صورت وجود اطلاعاتی كه از طرف شخص ثالث استفاده می شود، مواد تبلیغاتی باید رضایت لازم را دریافت كنند. به عنوان مثال: نشان دادن آدرس و نام مشتری برای تبلیغ اهداف تبلیغاتی بدون دریافت مجوز یا رضایت مشتری قبل از توزیع تبلیغات.

ریسک برای برند

تبلیغات نباید شهرت خوب برند را به خطر بیندازد و یا از ارزش برند پایین بیاورد. در ثبت یک آگهی باید موارد ذیل در نظر گرفته شود:

  • تبلیغات باید برای مخاطبان هدف مناسب باشد
  • باید انتظارات مصرف کننده را برآورده کند
  • برند را به هیچ وجه مورد اختلاف قرار ندهید
  • در مورد صحت آگهی شک و تردید ایجاد نکنید
  • کلیه تبلیغات باید به صورت واضح به عنوان محتوای تجاری ارائه شود ، متمایز از محتوای عنوان.
  • ماهیت یک رابطه تبلیغاتی باید شفاف باشد به گونه ای که برای مخاطبان مشخص است که آنها می توانند یک پیام تجاری را ببینند.
احتیاط ها
  • یک آگهی تبلیغی باید به طور دقیق ماهیت و محتوای محصول یا خدمات ارائه شده خود را نشان دهد.
  • یک تبلیغ نباید از برند زرق و برق یا بهره برداری کند.
  • کلیه آگهی های تبلیغاتی باید با یک حسن رپو ایجاد شوند
تبلیغات موثر باعث می شود افراد نام شما را به خاطر بسپارند

تبلیغات موثر به مشتریان بالقوه می رسد و آنها را از محصولات یا خدمات شما مطلع می کند. در حالت ایده آل، تبلیغات و آگهی باید توجه مشتری های احتمالی را به خود جلب کند و آنها را به استفاده از محصول شما جلب کند. صرف نظر از روش، تمام تبلیغات شما باید واضح و به طور مداوم بیانگر موقعیت یابی منحصر به فرد تجارت شما باشد.

تبلیغات ارتباطی است که برای اطلاع رسانی، آموزش  ترغیب و یادآوری افراد در مورد محصول یا مشاغل شما در نظر گرفته شده است. تبلیغات برای موفقیت باید با سایر ابزارهای بازاریابی و عناصر تجاری کار کند. تبلیغات باید قطع کننده باشد. تبلیغات همچنین باید معتبر، بی نظیر و به یاد ماندنی باشد. مانند همه پشتیبانی موثر بازاریابی، باید بر اساس یک استراتژی موقعیت یابی محکم ساخته شود. سرانجام، برای هرگونه آگهی تبلیغاتی، باید مقدار کافی پول برای تهیه یک جدول رسانه ای برای فرکانس تبلیغات، مهمترین عنصر برای به یاد ماندن آگهی صرف شود.

تبلیغات لفظی تا زمانی که بشر با کالاها و خدمات ارتباط برقرار کرده و معامله کند وجود داشته است. تبلیغات کلامی مؤثرترین شکل محسوب می شود. این ویژگی های مورد نظر از اعتبار قوی، سطح بالای توجه مخاطبان و استقبال دوستانه از مخاطب برخوردار است. این ویژگی شامل مکالمه ای پایان بخش با سؤال و پاسخ در مورد محصول، انگیزه های روانی برای خرید، به یاد ماندنی، کارایی و فرکانس است. تبلیغات کلامی اطلاعات مربوط به محصول را به بسیاری از خریداران بالقوه دیگر با هزینه ای اندک یا بدون هزینه برای تجارت منتقل می کند (و حتی ممکن است شامل نمایش آزمایشی تبلیغاتی و نمونه برداری رایگان نیز باشد). هر زمان ممکن باشد، یک تجارت کوچک باید یک برنامه تبلیغاتی بسازد که منجر به تبلیغات کلمه از دهان شود. مشتریان رضایتمند بهترین تبلیغات شما هستند.

از بعضی جهات، تبلیغات رسانه ای معمولی فقط به عنوان یک کاتالیزور برای دستیابی به تبلیغات کلمه دهان و افزایش فروش عمل می کند. تبلیغات موفقیت آمیز بارها و بارها بیشتر از طریق کلمه دهان تا رسانه های تبلیغاتی پرداخت شده به نتیجه می رسد .

رهنمودهای مربوط به تبلیغات موفق تبلیغاتی

در اینجا چند راهنمایی برای ایجاد تبلیغات به یاد ماندنی وجود دارد که واقعاً به فروش می رسند:

مطمئن شوید که تبلیغات شما “با استراتژی” در موقعیت مکانی شما قرار دارند. یک استراتژی موقعیت یابی مناسب، شناسایی مخاطبان صحیح برای تبلیغات شما، همراه با ذکر ویژگی ها و مزایای معنی دار را تضمین می کند. این می تواند دلایلی را نشان دهد که محصول برتر و بی نظیر است، همراه با “شخصیت” تبلیغاتی.

با یک پیام ساده و یک نفره ارتباط برقرار کنید. مردم در به خاطر سپردن نام شخصی مشکل دارند، چه رسد به یک پیام تبلیغاتی پیچیده. برای پیامهای تبلیغی از این اصل استفاده کنید: “آن را ساده و احمق نگه دارید”. برای تبلیغات چاپی، هرچه تیتر ساده تر باشد، بهتر است. و هر عنصر تبلیغی دیگر باید از پیام تیتر پشتیبانی کند، خواه آن پیام “قیمت” ، “انتخاب” ، “کیفیت” یا هر مفهوم تک ذهن دیگری باشد.

الصاق با سبک دوست داشتنی. تبلیغات شخصیت و استایل دارند. یک سبک و شخصیت دلپذیر را پیدا کنید و حداقل یک سال یا بیشتر از تبلیغات در آن بمانید. تغییر سبک ها و شخصیت های تبلیغاتی بیش از حد ، خریداران بالقوه را گیج می کند. همچنین در برابر بیاد ماندن مبارزه می کند.

معتبر باشید اگر می گویید کیفیت یا ارزش شما “بهترین” است و به وضوح چنین نیست، تبلیغات باعث از بین رفتن شما می شوند و باعث افزایش تجارت نمی شوند. از شناسایی و تحقیر رقابت نیز باید جلوگیری کرد. این به طور بالقوه گیج کننده و پریشان کننده است و ممکن است با وفاداری بیشتر خریداران به محصولات رقابتی شما، شما را به آتش سوزی برساند.

درخواست فروش کنید. از خریداران دعوت کنید تا به فروشگاه شما بیایند، برای کسب اطلاعات بیشتر درخواست کنند یا برای کسب اطلاعات و سفارش در آگهی تماس بگیرند. برای خرید مشتریان بالقوه اطلاعاتی به راحتی قابل مشاهده ارائه دهید: مکان، شماره تلفن، ساعت فروشگاه، کارت شارژ پذیرفته شده و غیره.

اطمینان حاصل کنید که آگهی رقابتی است. مشقت را بنویس. تبلیغات رقابتی را در رسانه ای که می خواهید در آن تبلیغ کنید بررسی کنید. مطمئن شوید که تبلیغ شما از تبلیغات رقابتی متمایز است. شما می توانید از قضاوت شخصی، قرار گرفتن در معرض تست آگهی در مورد گروه کوچکی از خریداران هدف (یعنی تحقیقات کیفی) یا روشهای آزمون کمی گرانتر و پیچیده تر استفاده کنید. همانند مقایسه تبلیغات برای منحصر به فرد بودن، به یاد ماندنی بودن، اعتبار و انگیزه برای خرید.

مطمئن شوید که آگهی حرفه ای به نظر می رسد. اگر وقت و استعدادی دارید، نرم افزارهای گرافیکی رایانه و انتشار دسکتاپ می توانند قالب هایی با ظاهر حرفه ای را برای ایجاد تبلیغات چاپی خوب ارائه دهند. آژانس های محلی یا استودیوهای هنری یا مجازی که افراد متخصصی را به عنوان کارمندان استخدام کرده اند، در نظر بگیرید و از نرم افزارهای گران قیمت و خلاق رایانه  از کمکهای نوشتاری، هنری و گرافیکی استفاده کنید. آنها ممکن است در دراز مدت و با نتایج بهتری باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما شوند. تبلیغات الکترونیکی و مجازی (به عنوان مثال تلویزیون ، رادیو ، اینترنت) و تبلیغات در فضای باز بهتر است به حرفه ای ها برای نوشتن ، تولید و خرید با هزینه یا درصدی از پول رسانه های صرف شده واگذار شود.

راستگو باشید. هر رسانه تبلیغاتی را انتخاب کنید، مطمئن شوید که پیام شما اخلاقی و راستگو باشد. قوانین سختگیرانه ای درباره اعمال فریبنده و تبلیغات دروغین وجود دارد.

از تبلیغات کم و بدون هزینه بهترین استفاده را ببرید

کارهای بسیاری وجود دارد که می توانید تبلیغ رایگان، ثبت آگهی رایگان و تبلیغات انجام دهید و ثبت کنید که هزینه کم و یا هیچی برای آن ندارد. و هنگامی که شما به اندازه کافی موفق شوید که بتوانید تکنیک های تبلیغاتی پیشرفته تری را تهیه کنید، روش هایی برای اندازه گیری این که تا چه اندازه این روشها از نظر رشد کسب و کار شما موثر هستند. مثل همیشه نگرانی اصلی این است که تبلیغات همان کاری را که برای انجام آن ساخته شده است انجام دهند: باعث شود افراد بیشتری از محصول شما خرید بیشتری کنند.

معرفی افراد را ترویج دهید

تبلیغات مؤثر نیازی به هزینه ثروت ندارد، مشروط بر اینکه پول خود را با عاقلانه خرج کنید. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، کلمه از دهان نه تنها قدیمی ترین شکل تبلیغات، بلکه هنوز هم یکی از مؤثرترین ها است. برای کمک به تشویق تبلیغات کلمه به دهان ، درخواست ارجاعات را بطور مداوم بخواهید. بسته به ماهیت تجارت شما ، ارتباط با مشتریان می تواند با نگه داشتن نام خود از ذهن شما در ایجاد مراجعه به مراکز کمک کند. بسیاری از مشاغل خدمات شخصی، مانند حسابداران و نمایندگان املاک، کارت های تولد و تعطیلات را برای مشتریان خود ارسال می کنند. مشاغل دیگر، مانند سالن های مو، تخفیف یا گواهی هدیه را به مشتریانی ارائه می دهند که ارجاعی را برای مشتریان جدید ارائه می دهند.

تبلیغات خوب در نگاه و پیام سازگار است. این بدان معناست که شما باید یک آرم ساده تهیه کنید و از آن بر روی تمام مواد چاپی استفاده کنید تا شرکت خود را شناسایی کنید. مواد چاپی شامل مواردی همچون کارت ویزیت ، سربرگ ، بروشور ، بروشور ، گواهی هدیه است. آرم شما نیز باید در وب سایت شما ظاهر شود.

کارت های کسب و کار خود را اهرم کنید

کارتهای ویزیت جذاب و آموزنده را چاپ کنید که شامل آرم شماست و آنها را به طور مداوم در همه جا تحویل دهید! به صورت مناسب برای شغل خود، از کارت خود به عنوان گواهی تخفیف یا تشویقی دیگر استفاده کنید. گزینه دیگر این است که برخی از کارت ها را با پشتی مغناطیسی چاپ کنید تا بتوانید آن را در یخچال مشتری خود قرار دهید.

برخی از گواهی های هدیه را چاپ کنید. اینها به شما اجازه می دهند تا مشتریان شما را با مشتریان جدید معرفی کنند. از آنجایی که برای محصول یا خدمات پرداخت می کنید ، اینها پول نقد دوستانه هستند.

بروشورها می توانندبه  مشتریان در زمینه  محصول شما بفروشند

بروشور به شما امکان می دهد جزئیات جالب توجه درباره محصول یا خدمات خود را ارائه دهید. مقاله بروشور (سه گانه) ساده سه برابری را می توان از طریق تأمین کنندگان سفارش پستی خریداری کرد. می توان از نرم افزار الگو بدست آورد که به شما امکان می دهد از رایانه خود استفاده کنید تا با حداقل هزینه بروشورهای درجه یک را تولید کنید. به علاوه ، بسیاری از تأمین کنندگان، الگوهای فوری را ارائه می دهند.

هنگام طراحی بروشور ، تمرکز خود را بر ساده سازی و در عین حال چشم نوازی کنید. عنوان خود را برجسته کنید. از گرافیک استفاده کنید. به مشتری خود به اندازه اطلاعات باکیفیتی که می توانید در این بخش از هویت قرار دهید، اطلاعات بدهید. آن را به روز نگه دارید و در صورت امکان آن را شخصی سازی کنید (با نوشتن حاشیه ها یا با ذکر خصوصیاتی که ممکن است برای مشتری خاص آینده نگر باشد).

اگر بودجه کمی بیشتر دارید، به سراغ یک قطعه چهار رنگ صاف بروید. به چاپگری احتیاج دارید که بتواند چهار رنگ جدایی را انجام دهد، بنابراین اگر در یک بازار شهر کوچک با معدود خدمات فن آوری قرار دارید، ممکن است بخواهید با یک شرکت بزرگ تماس بگیرید که در انجام کارهای کوتاه مدت تخصص دارد. شرکت هایی که  کارهایی با کیفیت بالا و نسبتاً کم هزینه را برای مشاغل کوچک انجام می دهند. آنها همچنین نمونه های زیادی دارند تا ایده های خلاقانه شما جاری شود.

آگهی های تبلیغاتی رویای کارآفرین صرفه جو هستند

می توانید آنها را بسیار ارزان در رایانه خود ایجاد کنید، یا چاپخانه محلی شما می تواند آنها را برای شما انجام دهد. شما می توانید به اندازه دلخواه از چاپگر رنگی یا مقوای کاغذی با رنگ قدیمی استفاده کنید. آنها را پر از اطلاعات کنید و آنها را در هر صفحه اعلانات که می توانید پیدا کنید که به شما امکان فضا می دهد ارسال کنید. برای توزیع آسان به صورت عمده پخش کنید، در حقیقت، بدون مقداری فروش کوچک، چیزی خارج از محصول خود ارسال نکنید. قرار دادن پشته های بروشور در لابی های ساختمانی و کج کردن آنها در زیر برف پاک کن شیشه ای ، اغلب انجام می شود ، اما شما باید در صورت استفاده از این روش های توزیع ، شاید مایل باشید برخی افراد را دور کنید.

شماره تلفن می تواند یک تبلیغ موثر باشد

جای تعجب است که به نظر می رسد در این اینترنت و اقتصاد مبتنی بر تلفن های هوشمند ، یک استاندارد قدیمی تبلیغاتی محلی همچنان اهمیت دارد. نظرسنجی در سال 2011 ، به سفارش انجمن جستجوی محلی (که قبلاً انجمن صفحات زرد) بود ، نشان داد 78 درصد از پاسخ دهندگان در طول سال گذشته با چاپ فهرست های زرد رنگ مشورت کرده اند. هنگامی که ” yellowpage یا صفحات زرد” اینترنت در ترکیب قرار گرفت ، 84 درصد گزارش دادند که با یک فهرست صفحه زرد مشورت می کنند. این بدان معناست که با وجود شلوغی در مورد فیس بوک و توییتر و همچنین نیاز دیرینه به یک وب سایت قانع کننده هست، و تبلیغات در دایرکتوری های تلفنی همچنان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

با این حال، تبلیغات دایرکتوری قطعاً ارزان نیست. ناشران این دایرکتوری ها دستورالعمل های دقیقی دارند که باعث می شود بدون اینکه هزینه زیادی هزینه کنید ، تبلیغ خود را از رقبای خود متمایز کنید. اگر با این نوع تبلیغات می روید، بررسی کنید که آیا خانوارهای منطقه شما دارای فهرست هایی هستند که توسط بیش از یک شرکت منتشر شده است. هزینه تبلیغات متفاوت است و بازار نیز متفاوت است. سعی کنید موردی را انتخاب کنید که با کمترین هزینه بهترین مشتریان بالقوه شما را هدف قرار دهد. یا سایت آگهی را انتخاب کنید که بیشتر د رمعرض دید مشتریان بالقوه شما قرار دارد.

در انتخاب دسته لیست خود بسیار دقت کنید.حتی اگر مجبورید هزینه آن را تحمل کنید، اگر می توانید تنها یک لیست داشته باشید، به لیست نوع جسورانه یا ویژه بروید. اگر بتوانید آن را مدیریت کنید ، اگر سالانه آن را ادامه دهید، یک تبلیغ نمایشگر به سودهای زیادی پرداخت می کند.

سعی کنید در تبلیغ خود به کسب و کار خود احساس کاملی ، قابل اعتماد و مطمئن بدهید. در صورت لزوم ، بگویید که بیمه شده اید یا ذکر کنید که مدت طولانی در تجارت بوده اید. هر خدمتی را که می توانید در مورد آن ها و همچنین ساعات کاری خود بیاندیشید ، لیست کنید تا افراد بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

شماره تلفن های رایگان باعث افزایش تماس به مشاغل می شود.

شماره تلفن های رایگان به مشتری امکان می دهد بدون نیاز به پرداخت هزینه تلفنی به شما برسد.

کاوش در تمام گزینه های رسانه چاپ

نمایش کوچک و تبلیغات طبقه بندی شده در روزنامه ها یا مجلات محلی یا سایت آگهی می تواند راهی مناسب برای دستیابی به خریداران شما باشد. به یاد داشته باشید که اطلاعات طبقه بندی شده، به ویژه در آخر هفته ، توسط تعداد زیادی از افراد مورد بازدید قرار می گیرند. .گر یک آگهی طبقه بندی شده را در گروه مناسب قرار دهید و آن را به طور مداوم ادامه دهید ، احتمالاً پاسخی به اندازه کافی قوی خواهید داشت که حداقل هزینه تبلیغات را بپردازید. .

همین قوانین در مورد تبلیغات نمایشگر کوچک در مورد طبقه بندی ها نیز اعمال می شود. یادآوری آنچه را که باید ارائه دهید ، برای خریداران آینده نگر آسان کرده است. اگر می توانید از  ویژه استفاده کنید تا آگهی خود را جدا کنید. تبلیغ را در انتشار مناسب اجرا کنید: تکالیف خود را انجام دهید ، آن امکانات رسانه را بخوانید. اگر با اجازه دادن شماره تلفن ، آدرس و جزئیات مکان در صورت اجازه فضا ، پاسخی را به خریدارتان بدهید ، بسیار آسان است.

از همه سایت های محلی خود (و هر انتشارات منطقه ای یا ملی که ممکن است بخواهید از آنها به عنوان یک مدل استفاده کنید) مجموعه رسانه ها را تهیه کنید. نگاهی بیندازید که آنها چه پیشنهادی دارند و با چه قیمتی ارائه می دهند. مجموعه رسانه ها ، میزان جمعیتی و جغرافیایی انتشار و همچنین میزان اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد.

خبرنامه خود را ایجاد کنید

بسته به ماهیت تجارت شما ، ایجاد خبرنامه خود می توانید یک روش مؤثر برای دستیابی به مشتریان باشد.

خبرنامه شما می تواند ترکیبی از متن تبلیغاتی و اطلاع رسانی باشد که به مشتریان شما از آرم و هویت شما یادآوری می کند و شما را در ارتباط با آنها قرار می دهد. شما می توانید هزینه های ارسال آگهی را ذخیره کنید ، با استفاده از لیست مشتریان ایمیل و با در اختیار داشتن خبرنامه در وب سایت خود ، هزینه های حمل و نقل را صرفه جویی کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که تصویر خود را در هر کجا که در چاپ دیده می شود ، ثابت نگه داشته و آن را تا حد امکان تکرار کنید.

علائم و نمایش هویت شما را نشان می دهد

علامت گذاری یکی از مؤلفه های اصلی ایجاد و تداوم هویت شما است. تابلوهای تبلیغاتی ، پرچم ها ، چراغ های جستجو، عجیب و غریب هستند. بهتر است با تمرکز بر روی نشانه های بیشتر به زمین خدمت کنید. کتاب های مسابقه یا جعبه هایی با یک آرم و اطلاعات حیاتی همیشه راه حل بسیار خوبی بود، اما امروزه از بین می رود. زنجیرهای کلیدی، قلم و مداد و تقویم کالاهای عالی و ویژه تبلیغات هستند. اگر آنها برای نوع مشاغل شما مناسب هستند ، ارزش آنها را به ارزش دلار تبلیغ می کنند. مردم از آنها استفاده می کنند آنها معمولاً در کشوها یا سبدهای زباله خسته نمی شوند.

همچنین “مارک گذاری” وسایل نقلیه خود را نیز در نظر بگیرید. اتومبیل و کامیون بیلبوردهای مسافرتی عالی هستند. شما به راحتی می توانید یک منبع علامت مغناطیسی پیدا کنید که بتواند یک علامت لاستیکی انعطاف پذیر را برای اتصال به کامیون شرکت یا ماشین شخصی شما پیدا کند. هنگامی که برای مشاغل شرکت استفاده نمی کنید ، به سادگی علامت را حذف کنید.

علائم داخلی و بیرونی باید روشن شوند تا از هر فرصتی که دیده می شود استفاده کنند. نئون دوباره محبوب می شود و کارهای خلاقانه ای نیز در این رسانه انجام می شود.

هشدار

هنگامی که پوستر و بنر ایجاد می کنید ، توجه داشته باشید که استفاده از همه حروف بزرگ گاهی اوقات خواندن را مختل می کند و حتماً به دلیل اشتباهات املایی و دستوری ، به صورت دقیق بررسی کنید.

كاتالوگ و بازاریابی از راه دور از راه دور مي تواند باعث فروش شود

نامه های مستقیم و کاتالوگ ها محبوب هستند. با وجود افزایش خرید آنلاین، این که آیا شما از تبلیغات پستی مستقیم استفاده می کنید یا کاتالوگ شخصی خود را تهیه می کنید، جمعیتی که در لیست پستی شما (بانک اطلاعاتی) وجود دارد ، کلید موفقیت است.

سپس باید اطمینان حاصل کنید که خدمات تحویل شما بی درنگ است ، انبار شما مجهز است ، انتخاب کنندگان سفارش شما بدون اشتباه و خط مشی های بازگشت کالا درست است. از این گذشته ، شما باید واقعاً مدیریت موجودی فوق العاده داشته باشید. در ابتدا ، ممکن است بخواهید استفاده از یک خانه تحقق را در نظر بگیرید. این شرکت ها می توانند تماس ها را انجام دهند ، فرایند اعتبار مشتری را کنترل کنند و حتی در صورت تمایل محصول را ارسال کنند. هزینه سفت و سخت است اما ممکن است ارزش آن را داشته باشید تا اینکه پایه ای بسازید.

بازاریابی دارای جوانب مثبت و منفی است

بعضی اوقات وسیله ای برای برقراری ارتباط ، مزاحمت یک تماس تلفنی قدیمی را ندارد. تله مارکتینگ در قالبهای مختلفی ارائه می شود. به تماس تلفنی به عنوان راهی برای اطلاع رسانی یا برقراری ارتباط نگاه کنید و از فکر کردن به عنوان راهی برای بستن فروش خودداری کنید. این شانس را برای تماس یک به یک به شما می دهد اما خطر مزاحمت را به همراه دارد. برای یک تجارت کوچک، بهترین راه این است که با افرادی که از طرف مشتریان فعلی یا مخاطبین شبکه به شما مراجعه کرده اند تماس بگیرید. فراخوانی از مشتریان موجود برای تشکر از آنها برای تجارتشان و آگاه کردن از آنها درباره محصولات یا ایده های جدیدی که ممکن است داشته باشید ، راه خوبی برای ارتباط با مشتری از قبل واجد شرایط است.

مهم نیست که چه شکلی از بازاریابی الکترونیکی استفاده می کنید ، همیشه باید نتایج را ردیابی کرده و تلاش های خود را برای کسب بهترین بازده در سرمایه گذاری خود انجام دهید ، همانطور که با هر ابتکار بازاریابی انجام می دهید.

نمایش های تجاری و فرصت های تبلیغاتی تخصصی

نمایشگاه های تجاری برای برخی از انواع مشاغل عمده فروشی و تولیدی و همچنین مشاغلی که کالاها و خدمات را مستقیماً به سایر مشاغل ارائه می دهند ضروری است. طراحی صفحه نمایش، محل غرفه و ارسال نامه های پیش و پس از نمایش به درجه بالایی از ظرافت (و هزینه) انجام می شود. یک شخص دارای مشاغل کوچک که به فکر استفاده از این شکل از تبلیغات است ، به خوبی می تواند با تجارت یا اتحادیه حرفه ای صنعت خود تماس بگیرد .

گزینه های تبلیغاتی با هزینه بالاتر را در ذهن داشته باشید

بازاریابی مستقیم پستی از طریق درج صندوق پستی و درج های ایستاده آزاد می تواند در دستیابی به مشتریان بسیار مؤثر باشد. با این حال ، این روش همچنین می تواند گران و قدیمی باشد. اگر فکر می کنید درج ها می توانند با موفقیت به بازار شما بیایند ، با یکی از توزیع کنندگان بزرگ تماس بگیرید و یاد بگیرید که چقدر برای شما هزینه این نوع برنامه را  حساب می کند. اگر تازه کار را شروع کرده اید، ممکن است بخواهید قبل از شرکت در این مسابقه ریاضی پستی کد پستی کمی صبر کنید ، اما آن را بعنوان فرصتی برای آینده در ذهن داشته باشید.

البته ، اگر توانایی آن را داشته باشید ، می توانید یک آژانس تبلیغاتی حرفه ای یا سایت آگهی استخدام کنید و راه حل ها را قبل از غوطه ور شدن به تنهایی بیاموزید. بعضی اوقات ممکن است پولی کهدر خریدهای رسانه ای خوب پس انداز می کنید، کمیسیون آنها را تأمین کند. به صفحات زرد خود نگاه کنید و با چند شرکت مصاحبه کنید. مشاغل تبلیغاتی یک حرفه بسیار محور است ، بنابراین شخصی را پیدا کنید که دارای شخصیتی باشد که بتوانید با آن کار کنید. آنها همچنین می توانند اگر محصول یا خدمات شما خود را به این نوع تبلیغات قرض دهند ، اطلاعات طراحی و قرار دهند. و شبکه های خرید خانگی را فراموش نکنید.

دسته‌ بندی ها : درج آگهی رایگان
برچسب ها :